Testy > ATW-11F
27-09-2016 (MIT 10/ 2016 )

TEST - Audio-Technica ATW-11F

Firma Audio-Technica od lat dokłada wszelkich starań, by ich produkty zaliczane były do najbardziej niezawodnych na rynku. Fakt, że mogą być spotkane niemalże w każdej firmie nagłośnieniowej, zdaje się to potwierdzać. Tym razem firma postanowiła wyjść naprzeciw rosnącej potrzebie profesjonalnej obsługi wydarzeń o charakterze konferencyjnym, prezentując najnowszy system bezprzewodowy z bodypackiem i mikrofonem krawatowym.

 

Biorąc pod uwagę renomę firmy, już samo logo na produkcie zdaje się skupiać na sobie uwagę potencjalnego użytkownika. Prawdopodobnie każdy w branży zna i korzysta z produktów firmy Audio-Technica. To samo dotyczy realizatorów zajmujących się imprezami typu konferencyjnego czy bankietowego. Niezawodność i jakość przetwarzania systemów bezprzewodowych, a także możliwość ukrycia mikrofonu i bodypacka są głównymi cechami, na jakie zwraca się uwagę w tej dziedzinie. Wymagania, jakie stawia się realizatorom konferencyjnym, są często bardzo wysokie, podobnie jak wysokie są ich wymagania sprzętowe. Nikt w tej dziedzinie realizacji dźwięku nie może sobie pozwolić na prowizoryczne i amatorskie rozwiązania. Na jak wysokie progi może sobie pozwolić model ATW-11F? Postanowiłem to sprawdzić w niniejszym teście.

 

tekst

Jarosław Bociański

Muzyka i Technologia


PRODUCENT: Audio-Technica - eu.audio-technica.com

DYSTRYBUTOR: Konsbud Audio - www.konsbud-audio.pl

TESTY


Audio-Technica AT2020/AT2020 USB+

W latach dziewięćdziesiątych, realizatorzy live zwykli mawiać, że jeśli upadnie mikrofon, trzeba sprawdzić jakiej był marki, bo schylać się warto tylko po produkty Shure i Audio-Technica. Wyroby japońskiego producenta od zawsze budziły zaufanie użytkowników, a AT2020 nie odbiega od reguły.

Audio-Technica AE2300

Cena nowego produktu Audio Technika nie powoduje wzmożonego tempa pracy serca. Jest oczywiście sporo wyższa niż konkurencyjne mikrofony dynamiczne z kapsułą kardioidalną, jednak różnicę cenową rekompensuje bardziej naturalny, bo po prostu otwarty dźwięk.

Audio-Technica ATM230

ATM230 oferuje szczególnie dobrą jakość, jeśli chodzi o mikrofonowanie zespołów rockowych, popowych i ich pochodnych. W tym segmencie plasuje się w czołówce wśród konkurentów ze swojej półki cenowej, zahaczając znacznie również o półkę wyżej.

Audio-Technica ATM 350a

ATM350 to jeden z mikrofonów, który najczęściej gości w riderach, szczególnie przy okazji obecnych tam wpisów dotyczących instrumentów dętych lub smyczkowych. Jego zastosowanie jest jednak o wiele szersze, szczególnie teraz, gdy na rynku dostępny jest najnowszy model ATM 350a.

Audio-Technica BP894-TH

Teatry, telewizja, scena czy sale konferencyjne – wszędzie tam możemy spotkać mikrofony nagłowne. Podstawowe cechy, jakie powinny spełniać poza dobrym brzmieniem, to niezawodność, wygoda, dyskrecja i niska masa. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Audio-Technica, która – bazując na swoim ogromny doświadczeniu – stworzyła nowy mikrofon, który być może nie zrewolucjonizuje rynku, ale może ustanowić nowy standard wśród najczęściej wybieranych modeli.