ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Czołowy magazyn rynku estradowego. Czasopismo skierowane przede wszystkim do specjalistów związanych z branżą muzyczno-rozrywkową: realizatorów dźwięku i oświetlenia, specjalistów technik scenicznych, organizatorów imprez plenerowych, agencji koncertowych, środowiska DJ-ów, LJ-ów i VJ-ów. Redaktorzy magazynu „Muzyka i Technologia” przybliżają kulisy najciekawszych polskich wydarzeń muzycznych, skupiając się przede wszystkim na ich stronie technicznej, prezentują także interesujące pod względem realizatorskim instalacje stałe w obiektach użyteczności publicznej. Na łamach magazynu publikowane są materiały o charakterze informacyjnym (dział „Porady i Wskazówki” oraz „Wiedza i Technologia”) oraz przeglądy sprzętów z dziedziny nagłośnienia, oświetlenia, laserów i multimediów.
 

ENGLISH

Magazine Muzyka i Technologia is the only one on Polish market which presents fully
subject of sound, lighting, multimedia, DJ equipment and staging technologies.
In Muzyka i Technologia you can find:
- the largest amount of equipment news,
- equipment reviews in live sound, lighting, Djing, Vjing and staging,
- technical reviews of evens, concerts, TV programs, festivals and others,
- presentations of fixed AV and lighting installations in theaters, clubs, disco and conference halls,
- technical tips and professional articles,
- interviews with Polish and foreign persons from stage trade form,
- free classified directory of stage, concert and event trade.

Muzyka i Technologia is a the moment the most popular magazine of staging technologies in Poland.
 

najnowszy numer

WIĘCEJ

LIPIEC 2018 (153)

LENNY KRAVITZ: Raise Vibration Tour

 

Lenny Kravitz to artysta z krwi i kości. Perfekcjonista, który w swojej pracy nie uznaje kompromisów – dotyczy to zarówno występów na żywo, jak i pracy studyjnej. Sprzęt, którego używa, musi spełniać określone kryteria, dzięki którym muzyk będzie w stanie realizować swoją wizję artystyczną. Jednym ze znaków rozpoznawczych tras koncertowych Lenny’ego Kravitza jest nagłośnienie JBL – marki, z którą związany jest od wielu lat. Podobnie jak na swoich albumach, tak i na koncertach stosuje wiele nieszablonowych i interesujących rozwiązań. Nie tylko w sferze dźwięku, ale również światła. Mogliśmy się o tym przekonać 8 czerwca podczas występu artysty w Krakowie w ramach europejskiej części trasy koncertowej „Raise Vibration Tour”, promującej najnowszy i zarazem jedenasty album Kravitza, który ukaże się jesienią tego roku.