15 października została zorganizowana kolejna, czternasta już edycja Fight Exclusive Night, zatytułowana „Silesian Rage”. Tym razem jako miejsce wydarzenia został wybrany katowicki Spodek. Odbywające się od niespełna trzech lat starcia, gromadzą coraz to liczniejszą publiczność i z edycji na edycje cieszą się coraz to bardziej rozbudowaną oprawą techniczną. 

15 października została zorganizowana kolejna, czternasta już edycja Fight Exclusive Night, zatytułowana „Silesian Rage”. Tym razem jako miejsce wydarzenia został wybrany katowicki Spodek. Odbywające się od niespełna trzech lat starcia, gromadzą coraz to liczniejszą publiczność i z edycji na edycje cieszą się coraz to bardziej rozbudowaną oprawą techniczną.Formuła pojedynków odbywających się w trakcie gal bazuje na połączeniu stylów MMA i K-1. Oprócz widowiskowych starć w specjalnie przygotowanym klatko-ringu, jednym z czynników który w sposób szczególny wpływa na popularność tego spotu jest widowiskowa oprawa, znana chociażby z gal KSW łącząca oświetlenie, multimedia, pirotechnikę i muzykę.  Przygotowaniem i realizacją oprawy oświetleniowej w trakcie 14. edycji FEN zajęli się Bartek Kij i Siergiej Czernikow. Wśród dostarczonych przez firmę DJAK urządzeń oświetleniowych znalazły się tkaie oprawy jak: ClayPaky Sharpy, Robe Pointe, Robe Robin 600 LEDWash, stroboskopy Martin Atomic 3000 oraz LED Pary zainstalowane dookoła korony hali, a także oświetlające konstrukcje.Całym systemem zarządzały dwie konsolety MALighting grandMA2 light. Jednym z najważniejszych z punktu widzenia oprawy wizualnej punktem gali było widowiskowe otwarcie w trakcie którego prezentowani byli wszyscy bohaterowie wieczoru. Całe show zostało zaprogramowane w timecode przygotowanym z pomocą markerów stworzonych w programie Reaper i przeniesionych do konsolety przy udziale programu Export TimeCode.  Oczywiście oświetlenie ringu nie mogło się obyć bez udziału potężnej baterii typowych dla gal sportów walki opraw PAR64, w tym wypadku z filtrami CTB.Bardzo istotnym elementem całej oprawy były multimedia. Dostarczeniem zarówno ekranów video LED, a także przygotowaniem materiałów graficznych i realizacją zajęła się firma Events Media.  Firma DJAK zapewniła dla potrzeb gali w Spodku nie tylko sprzęt oświetleniowy, ale także rozwiązania nagłośnieniowe. W przypadku takich imprez jak gala FEN, wymagania stawiane przed nagłośnieniem są nieco inne niż ma to miejsce w trakcie typowego koncertu. Tutaj najważniejsze jest to aby w trakcie otwarcia i wejść zawodników cała hala tętniła dźwiękiem i aby zapowiedzi speakerów były dobrze słyszalne i czytelne. Oczywiście nie mogło zabraknąć także bardzo charakterystycznego elementu widowiska, a więc opuszczanego spod dachu mikrofonu dla ringowego anonsera. W tym celu wykorzystano słynny mikrofon Shure 55SH SRII „Elvis”. 

Tagi:

robe