Bryan Ferry w tegoroczną trasę koncertową po USA i Europie zabiera hiperkardioidalne mikrofony dynamiczne Audio-Technica AE6100.Do monitoringu natomiast wykorzystywana jest konsoleta  Allen & Heath dLive S Class.

 Bryan Ferry w tegoroczną trasę koncertową po USA i Europie zabiera hiperkardioidalne mikrofony dynamiczne Audio-Technica AE6100. Inne modele mikrofonów Audio-Technica są przeznaczone dla chórków. Do monitoringu natomiast wykorzystywana jest konsoleta  Allen & Heath dLive S Class. Realizator MON, Tom Howat: „Bryan’owi bardzo spodobał się model AE6100, gdy tylko zaczęliśmy go używać na próbach. Pokochał jego otwarte brzmienie, które przypomina mikrofon pojemnościowy. Dzięki hiperkardioidalnej charakterystyce zbiera na scenie tylko to, co trzeba. Używamy dwóch sztuk AE6100 – jednej na wokal główny i drugiej przy klawiszach Bryana.Poza tym, nagłaśniamy tomy i saksofony za pomocą pojemnościowych modeli ATM350a. W zespole mamy saksofon sopranowy, altowy, tenorowy i barytonowy, i wszystkie zachowują pełne, naturalne brzmienie dzięki mikrofonom AT. Uwielbiamy te mikrofony, a w szczególności uchwyty do bębnów – są fantastyczne”.System monitorowy na trasę dostarczają firmy Britannia Row Produtions (Europa) i Clair Bros (USA). System składa się z powierzchni S5000, MixRacka DM64, ekspandera DX32 i dwóch kontrolerów zdalnego sterowania IP8. Howat używał dLive’a w poprzednich trasach, które realizował, m.in. Paolo Nutini i Morissey.„Po raz kolejny dLive oferuje klarowność i precyzję” – mówi Howat. „Miksując odsłuchy douszne dla 10-osobowego zespołu składającego się ze znanych i doświadczonych muzyków, potrzebujesz konsolety monitorowej, która dostarczy szczegółowy, pełny dźwięk. Wbudowane w dLive kompresory i efekty wraz z dużą ilością scen (ponad 50!) pomagają osiągnąć ten cel.  Wraz z ostatnimi aktualizacjami firmware’u dLive (v1.4, a teraz v1.5) pojawiły się nowe funkcjonalności, które pozwalają Howatowi oszczędzić czas i skupić się podczas koncertu wyłącznie na miksie Bryana. Realizator używa nowych korektorów dynamicznych Dyn8, procesorów efektów i emulacji przedwzmacniaczy lampowych na wszystkich saksofonach, a także kompresorów 16T na większości instrumentów i Peak Limiter 76 na wokalach.„Uwielbiam nowe funkcjonalności, a w szczególności Dimension Chorus do gitar akustycznych. Zwiększony poziom recall filtering w v1.5 to ogromny krok naprzód, sprawiający, że automatyka scen jest bardziej elastyczna” – kontynuuje Howat.„Pracując z Bryanem dokonuję ciągłych zmian w miksie odsłuchu – ważne są detale w każdym kolejnym utworze. Bryan ma niesamowite ucho do aranżacji, a dLive bardzo pomaga mi w pracy nad miksami dla jego zespołu”.„Tym razem również zabrałem w trasę kontrolery IP8. Jeden IP8 umożliwia dokonywanie świadomych zmian w miksach dla pozostałych muzyków i jednoczesną kontrolę nad miksem Bryana w S5000. Drugi IP8 pełni funckję backup’u dla systemu FOH – prawie wszystkie kanały wejściowe są zmapowane do sześciu banków tłumików, mamy dzięki temu miks stereo przed tłumikiem” – podsumowuje Howat.