Testy > Premium PR:0 12 XD
Google Analytics
84
UDOSTĘPNIJ:
Poleć znajomemu
27-04-2017

TEST - HK Audio Premium PR:0 12 XD

Wyścig zbrojeń w świecie systemów nagłośnieniowych trwa od lat i niemalże codziennie jest podsycany przez rozwijające się technologie i pojawiające się nowe firmy. Poniekąd zmusza to uznane marki do wyznaczania sobie coraz wyższych celów, tak by utrzymać dotychczasowy poziom i nie zostać w tyle za konkurencją. Doskonale rozumieją ten mechanizm inżynierowie z HK Audio, którzy opracowali nową linię Premium PR:0D.

 

Jak zapewnia producent, seria Premium PR:0D podnosi poprzeczkę modularnym systemom nagłośnieniowym przeznaczonym dla muzyków i poza znakomitymi walorami dźwiękowymi oferuje szereg funkcji dostępnych do tej pory wyłącznie w droższych konstrukcjach. Cała seria obejmuje kilka modeli kolumn, my zaś otrzymaliśmy do testów jeden z nowszych, o symbolu PR:0 12 XD. Postanowiliśmy sprawdzić, jak wysoko została zawieszona poprzeczka, o której wspomina producent, jednak zanim to uczynimy, zacznijmy od przybliżenia konstrukcji i parametrów testowanego modelu.

CAŁY TEKST TEGO ARTYKUŁU
można przeczytać w Magazynie
Muzyka i Technologia
5/ 2017
ZAMÓW


PRODUCENT: HK Audio - www.hkaudio.com

DYSTRYBUTOR: Amtec - www.amtec.pl

TESTY


HK Audio Lucas Nano 608i

Lucas Nano 608i może zdecydowanie być dołączone do grona liderów wśród kompaktowych i uniwersalnych systemów PA. Prosta w obsłudze aplikacja, którą steruje się całym systemem, oferująca dodatkowo możliwość użycia kompresji, EQ czy zaimplementowanych pogłosów, okazała się strzałem w dziesiątkę.

HK Audio Linear 5 LTS A

LTS A został pomyślany jako ekonomiczna alternatywa dla systemów quasi-liniowych o stałym zakrzywieniu, pozwalająca na całkiem sprawne ogrywanie przestrzeni o długości przekraczającej 30 m. Jak twierdzi producent, w większych konfiguracjach można za pomocą systemu LTS A obsłużyć nawet imprezy do trzech tysięcy osób. Potwierdza to konkluzję mówiącą, że nie wszędzie należy wieszać „linię”.

HK Audio Lucas NANO 300, 600

Lucas NANO 300 to propozycja będąca w stanie zaspokoić nagłośnieniowe potrzeby mobilnych muzyków grających w klubach, instruktorów fitness, szkół, sal konferencyjnych, w których odbywają się prezentacje z udziałem multimediów, szkół itp. Z kolei NANO 600 wydaje się zdecydowanie bardziej optymalnym wyborem dla firm nagłaśniających małe, acz zróżnicowane imprezy.