ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Czołowy magazyn rynku estradowego. Czasopismo skierowane przede wszystkim do specjalistów związanych z branżą muzyczno-rozrywkową: realizatorów dźwięku i oświetlenia, specjalistów technik scenicznych, organizatorów imprez plenerowych, agencji koncertowych, środowiska DJ-ów, LJ-ów i VJ-ów. Redaktorzy magazynu „Muzyka i Technologia” przybliżają kulisy najciekawszych polskich wydarzeń muzycznych, skupiając się przede wszystkim na ich stronie technicznej, prezentują także interesujące pod względem realizatorskim instalacje stałe w obiektach użyteczności publicznej. Na łamach magazynu publikowane są materiały o charakterze informacyjnym (dział „Porady i Wskazówki” oraz „Wiedza i Technologia”) oraz przeglądy sprzętów z dziedziny nagłośnienia, oświetlenia, laserów i multimediów.
 

ENGLISH

Magazine Muzyka i Technologia is the only one on Polish market which presents fully
subject of sound, lighting, multimedia, DJ equipment and staging technologies.
In Muzyka i Technologia you can find:
- the largest amount of equipment news,
- equipment reviews in live sound, lighting, Djing, Vjing and staging,
- technical reviews of evens, concerts, TV programs, festivals and others,
- presentations of fixed AV and lighting installations in theaters, clubs, disco and conference halls,
- technical tips and professional articles,
- interviews with Polish and foreign persons from stage trade form,
- free classified directory of stage, concert and event trade.

Muzyka i Technologia is a the moment the most popular magazine of staging technologies in Poland.
 

najnowszy numer

WIĘCEJ

LISTOPAD 2017 (145)

Największe trasy koncertowe to projekty imponujące pod wieloma względami. Podczas ich produkcji wykorzystuje się najlepsze rozwiązania techniczne i dba o każdy najmniejszy element tej niezwykle złożonej układanki. Doskonałym tego przykładem jest najnowsza trasa koncertowa grupy Coldplay „A Head Full of Dreams”, w której to przypadku nie mogło być mowy o półśrodkach i zdecydowano się wyłącznie na bezkompromisowe rozwiązania.

W celu zapewnienia pełnej powtarzalności każdego z koncertów ekipa Coldplay podróżuje z własnym systemem nagłośnieniowym, którego sercem jest imponujący control rig. Jak powiedział nam przed warszawskim koncertem Tony Smith, szef techniki w Coldplay, kluczem do realizacji koncertów Coldplay jest świetne przygotowanie całego systemu i wszystkich jego elementów. Koncerty grupy to prawdziwy produkcyjny top i niezwykle doznanie artystyczne, o czym mieli okazję przekonać się polscy fani zgromadzeni na PGE Narodowym.