Na rynku pojawił się przenośny interfejs MADI mogący pracować niezależnie od komputera.

Na rynku pojawił się przenośny interfejs MADI mogący pracować niezależnie od komputera. W następcy interfejsu Babyface Pro, uznanego za standard w profesjonalnym świecie nagrań, wymieniono złącze ADAT na optyczne MADI z częstotliwością próbkowania do 192 kHz. Dzięki temu użytkownicy otrzymali 64 kanały zamiast ośmiu, uzupełnione 4 wejściami analogowymi (2x mikrofonowo-instrumentalne, 2 liniowe) i 4 wyjściami analogowymi (2x XLR, 2 słuchawkowe). Tym samym realizatorzy otrzymali urządzenie mieszczące się w kieszeni, które umożliwi im zmiksowanie koncertu. Istotnym jest, że interfejs odłączony od komputera, przełącza się automatycznie na pracę samodzielną. W tym trybie dodano przydatną funkcję. Domyślnie w kanałach MADI sygnały przechodzą niezmienione od wejścia do wyjścia (choć są odświeżone za pomocą MADIface Pro SteadyClock III). Przy czym opcjonalnie kanały 1/2 można zamienić sygnałami wejściowymi 1/2, 3/4, MADI 1/2 lub ustawionym przez użytkownika miksem tych wszystkich kanałów, a wyjścia analogowe można wykorzystać do odsłuchu dowolnej wejściowej pary kanałów MADI. Za sprawą nowych możliwości, niedużych wymiarów interfejsu i wszechstronnego zestaw wejść i wyjść MADIface Pro stanowi idealne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie liczy się jakość dźwięku oraz mobilność.

Tagi:

rme