PAteam (Professional Audio Team) to firma założona przez Krzysztofa Białobrzewskiego. Kompleksowe podejście do nagłośnienia i zaangażowanie sprawiają, że firma współpracuje z największymi artystami polskiej sceny muzycznej. I to właśnie m.in. profesjonalny stosunek do klienta zaważył na decyzji o zakupie cyfrowego systemu miksowania Allen & Heath dLive C Class.

 PAteam (Professional Audio Team) to firma założona przez Krzysztofa Białobrzewskiego. Ta profesjonalna ekipa (jak można wywnioskować z nazwy firmy, ale przede wszystkim z lat doświadczeń) zajmuje się projektowaniem systemów nagłośnieniowych i elektroakustycznych, realizacją dźwięku, instalacjami elektroakustycznymi i dystrybucją. Kompleksowe podejście do nagłośnienia i zaangażowanie sprawiają, że firma współpracuje z największymi artystami polskiej sceny muzycznej. I to właśnie m.in. profesjonalny stosunek do klienta zaważył na decyzji o zakupie cyfrowego systemu miksowania Allen & Heath dLive C Class. Krzysztof Białobrzewski zdecydował się na zakup największej powierzchni klasy C – modelu C3500 wraz z kartą Dante i mixrackiem CDM32.„System dLive z powierzchnią C3500 jest idealnym rozwiązaniem do wygodnej i kreatywnej pracy realizatora dźwięku „live”. Układ dwóch grup po dwanaście fader’ów w każdej, oraz dwóch ekranów dotykowych, pozwala na wygodne rozłożenie potrzebnych kanałów wejściowych, grup, DCA, podglądu efektów czy pracy kompresorów tak, aby to co jest najbardziej potrzebne w danej chwili było zawsze pod ręką. Zainstalowane efekty, kompresory czy czteropunktowe dynamiczne EQ pozwalają na nieograniczoną możliwość edycji kanałów wejściowych i wyjściowych. Dodatkowymi atutami są dwa punkty insertowe na każdym kanale wejściowym miksera, możliwość wysyłki grup na aux, szybki routing i nieograniczony układ fader’ów na poszczególnych warstwach” – mówi właściciel PAteam, Krzysztof Białobrzewski.  „Z sygnałem wchodzącym do naszego miksera audio możemy zrobić wszystko, co tylko nam się w głowie wymarzy. Oczywiście, najlepiej było by nic nie ruszać, ale nie zawsze jest to możliwe. dLive pozwala na obsługę 128 kanałów miksowania – daje nam to dodatkowe opcje kopiowania wejść z tych samych przedwzmacniaczy. Pomimo, iż mixrack ma tylko trzydzieścidwa kanały wejściowe, faktycznie używamy tych kanałów dużo więcej. Karta Dante rozszerza nasz system miksowania, umożliwiając rejestrację i odtwarzanie sześćdziesięciu czterech kanałów audio, co jest bardzo przydatne w przypadku wykonywania prób wirtualnych czy oczywiście samej rejestracji koncertów „live” – kontynuuje Białobrzewski.  „Aplikacje OneMix i MixPad pozwalają na zdalną, bezprzewodową kontrolę nad systemem. Stają się szczególnie przydatne, gdy z jednej konsoli obsługujemy FOH i monitor. Dzięki aplikacji OneMix muzycy są w stanie sami robić sobie korekty swoich kanałów monitorowych, bez możliwości „popsucia” jakiejś innej wysyłki. Dla naszych potrzeb system dLive C3500 z CDM32 oraz kartą Dante jest idealnym rozwiązaniem” – podsumowuje właściciel PAteam.  Firma PAteam realizowała dźwięk m.in. podczas koncertów Krzysztofa Zalewskiego, Jamala, Mary Komasy, a w lipcu była zaangażowana w nagłośnienie The World Games we Wrocławiu – wielkiej imprezy nazywanej też Igrzyskami Sportów Nieolimpijskich –  transmitowanej na wszystkie kontynenty. System miksowania dźwięku dLive C Class to idealny towarzysz tras – jest kompaktowy, a zachowuje praktycznie całą funkcjonalność większych modeli klasy S.