Już 13 czerwca rozpoczyna się kolejna edycja dorocznego Orange Warsaw Festival.

Już 13 czerwca rozpoczyna się kolejna edycja dorocznego Orange Warsaw Festival. Dostarczenie, zainstalowanie oraz przygotowanie systemu nagłośnieniowego do pracy na zewnętrznej scenie, Warsaw Stage, powierzone zostało dwóm krajowym firmom – GMB Pro Sound oraz Bayer Media. Obie są w posiadaniu najnowszego systemu liniowego Meyer Sound LYON, który swą premierę – w o wiele mniejszej skali – miał zaledwie tydzień temu, podczas 51 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, gdzie sprawił się doskonale. Nagłośnienie główne Warsaw Stage składa się z dwóch gron po 16 elementów Meyer Sound LYON w każdym, przy czym 12 to standardowe elementy LYON-M, zaś najniższe 4 to LYON-W o poszerzonym kącie dyspersji poziomej. Jako frontfill pracują natomiast 4 elementy innego systemu Meyer Sound, MICA. Wyrównanie czasowe na większej odległości od sceny zapewniają dwie wieże strefowe, każda złożona z 8 modułów LYON – po cztery w wersji M i W. Pracą całego systemu zarządza się przy użyciu 8 procesorów Galileo Callisto oraz jednego Galileo AES. Ponadto wszystkie elementy LYON wyposażone są w moduł komunikacji Remote Monitoring System (RMS), umożliwiający zdalny nadzór nad pracą każdego z nich z osobna. Przed sceną ustawiona została potężna bateria elementów subniskotonowych Meyer Sound 1100-LFC, w łącznej liczbie 36. Tworzą one 12 „słupków” pracujących w układzie kardioidalnym. Obecni na miejscu fachowcy stwierdzają jednogłośnie, że system brzmi doskonale, gwarantuje najwyższej jakości i bardzo naturalne brzmienie, a dzięki precyzyjnemu zaprojektowaniu i wymodelowaniu w oprogramowaniu predykcyjnym wystrojenie go nie wymagało wiele wysiłku. Żaden z festiwalowych wykonawców, wśród których jest taka gwiazda jak Prodigy, nie miał zastrzeżeń do tego wyboru. Oragne Warsaw Festival będzie więc doskonałą okazją ku temu, by usłyszeć i ujrzeć nowy system Meyer Sound w pełnej krasie.Również system monitorowy na Warsaw Stage tworzą urządzenia Meyer Sound. Jest to 18 monitorów podłogowych MJF-212 oraz 4 subwoofery 600-HP.  Na obu scenach, Warsaw i Orange Stage, pracują systemy bezprzewodowe Shure. W przypadku pierwszej jest to 12 systemów UR4D+. Na scenie głównej natomiast zainstalowano 16 systemów PSM1000, współpracujących z 20 bodypackami, a oprócz tego w użyciu jest 12 kanałów UHF-R – nadajniki wyposażone są w kapsuły BETA 58. Dodatkowo, jako bezprzewodową linię zapasową do końcówek znajdujących się na pomoście pod dachem, wykorzystano system AXIENT. I jeszcze krótko o udziale konsolet DiGiCo w tym wydarzeniu. W pierwszym dniu na scenie Warsaw Stage wystąpi m.in. brytyjska piosenkarka Lily Allen – do realizacji miksu głównego, a także odsłuchowego posłużą dwie konsolety SD10. Jednym z wykonawców w drugim dniu będzie natomiast zespół Hurt, dla którego miksy monitorowe powstaną na konsolecie SD8.